Geomachine parantaa palveluaan Ruotsissa
03.10.2022
Geoservice AB
Geomachine laajentaa yhteistyökumppaneidensa verkostoa voidakseen palvella ruotsalaisia asiakkaitaan tulevaisuudessa entistäkin paremmin. Joukkoon liitetään nyt maaperätutkimusalan perusteellisesti tunteva Geoservice AB.
“Mitä asiakkaidemme palvelemiseen tulee, emme halua koskaan lakata kehittymästä siinä paremmaksi”, Geomachinen toimitusjohtaja Samuli Salmela sanoo. “Ruotsissa olemme toimineet jo hyvän aikaa ja meillä on siellä vahva jalansija. Tätä asemaamme haluamme vahvistaa entisestään ja siksi mietimme jatkuvasti tapoja palvella asiakkaitamme paremmin. Olemmekin nyt liittäneet verkostoomme entisten yhteistyökumppaneidemme seuraksi alan uuden tulokkaan, Geoservice AB:n.”
Geoservice AB tulee ottamaan osaltaan vastuuta Geomachinen koneiden huollosta ja varaosamyynnistä sekä toimimaan uusien koneiden jälleenmyyjänä. “Ruotsalaiset asiakkaat ovat vaativia ja haluavat saada laadukasta palvelua nopeasti, tai oikeastaan heti. Geoservicen palvelulupaus on vastata asiakkaalle aina kahdessa tunnissa ja saapua apuun mihin päin Ruotsia tahansa 48 tunnissa. Olemme todella iloisia siitä, että saamme tällaisella asenteella toimivan yhteistyökumppanin nyt verkostomme vahvistukseksi.”
Uusi vanha toimija
Vaikka Geoservice AB:n tarina on virallisesti alkanutkin vasta tänä vuonna, on tekijöillä sen takana pitkä historia maaperätutkimusalalla. Yrityksen toimitusjohtaja Ville Niiranen kertoo, että ajatus Geoservicen perustamisesta syntyi aidosta asiakastarpeesta. “Olemme toimineet maaperätutkimusalalla vuosia. Huomasimme, että alalta puuttui toimija, jolla oli todellista konetietämystä, asiakaspalveluasennetta ja koneiden ylläpito-osaamista. Siksi synnytimme Geoservice AB:n.”
Sen lisäksi, että Geoservice tuntee koneet hyvin ja palvelee asiakkaitaan ripeästi, se on myös aidosti kiinnostunut siitä, miten asiakkaat kokevat yrityksen palvelun. “Olemme kehittäneet järjestelmän, jonka avulla voimme kerätä asiakkailtamme kätevästi palautetta toiminnastamme. Saamamme palautteen avulla kehitämme tekemistämme jatkuvasti.”
Geoservicen järjestelmä on sen asiakkaille myös työkalu koneen huoltotarpeiden seurantaan. Huoltotoimenpiteiden kustannusseuranta puolestaan helpottuu Geoservicen asiakkailleen tarjoaman palvelusopimuksen ansiosta. “Laadukas palvelu yhdistettynä ennakoitavuuteen ja läpinäkyvyyteen on meidän tapamme toimia. Se on mielestämme ainoa tie kestävien ja luottamuksellisten asiakassuhteiden rakentamiseen.”
Geomachinea ja Geoserviceä yhdistää alan vahvimman tietämyksen, laadukkaimpien tuotteiden ja parhaan palvelun lisäksi myös toisinajattelijan asenne. “Haluamme kumpikin haastaa asiakkaitamme katsomaan laatikon ulkopuolelle. Se avaa aivan uudenlaisia mahdollisuuksia ja näköaloja oman toiminnan tehokkuuden ja tuloksellisuuden lisäämiseen”, Samuli Salmela ja Ville Niiranen toteavat.
Lue lisää Geoservice AB:sta täältä.